jueves, 4 de marzo de 2010

EU QUERO TER UN MILLON DE AMIGOS (ROBERTO CARLOS)

Eu só quero mirar os campos
eu só quero cantar o meu canto
pero non quero cantar soíño
eu quero un coro de paxariños
quero levar este canto amigo
a quen o puidese necesitar
eu quero ter un millon de amigos
e asi mais forte poder cantar

Eu quero crear a paz do futuro
quero o meu fillo pisando firme
cantando alto correndo libre
velo chorar pero de contento
quero levar este canto amigo
a quen o puidese necesitar
eu quero ter un millon de amigos
e asi mais forte poder cantar

Eu quero amor sempre nesta vida
sentir calor dunha man amiga
quero ter un fogar sen muro
quero o meu irmán sorriso ao vento
quero levar este canto amigo
a quen o puidese necesitar
eu quero ter un millon de amigos
e asi mais forte poder cantar

No hay comentarios:

Publicar un comentario