martes, 11 de mayo de 2010

Un coche pensado para 'mileuristas'





Eran poucos os que coñecían a marca india de automóbiles Tata antes da chegada do seu modelo Nano. Este popular vehículo encheu centos de miles de páxinas de Internet e de revistas, así como minutos de raio e televisión, polo mérito de terse convertido no coche máis barato do mundo. E o bombardeo continuou cando a firma anunciou a súa intención de comercializalo en Europa.A marca chinesa Geely parece ter tomado boa nota da gran campaña de mercadotecnia e publicidade gratuíta que supón converterse no fabricante do coche máis barato do mundo e por iso anunciou que está a redeseñar un dos modelos que presentou recentemente no Salón de Beijing para convertelo no "novo" coche máis barato do mundo.


Para mileuristas


Trátase do Geely IG, siglas que corresponden a Intelligent Geely. Trátase dun pequeno vehículo urbano con capacidade para transportar ata catro persoas que podería comprar por pouco máis de 1.500 euros cando comece a súa comercialización en China, prevista para o ano 2012.Este prezo supoñería unha rebaixa próxima ao 40% respecto ao prezo do seu máximo competidor, o Nano. Ademais, os responsables da firma chinesa afirmaron que a calidade do coche e dos seus acabados supera a do Nano.


Ás de gaivota?


O Geely IG espertou grande expectación durante a pasada edición do Salón de Beijing, cando se presentou como un coche urbano eléctrico, equipado con paneis solares para dar vida ao seu motor e con portas estilo ás de gaivota, imitando as do Mercedes SLS.Por desgracia, a versión barata do IG non terá nin motor eléctrico nin ás de gaivota, xa que o prezo é o que manda. En cambio, montará un pequeno motor de gasolina dun litro que ofrecerá uns 70 CV de potencia. O cambio será automático e de cinco velocidades.


Rede de comercialización


Aínda que o Geely IG foi deseñado inicialmente para o mercado chinés, é máis que probable que chegue a rodar por Europa. E é que o fabricante comprou recentemente Volvo, o que pon á súa disposición un profundo coñecemento do mercado do vello continente e unha rede de vendas que conta cunha forte implantación en toda Europa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario