jueves, 2 de abril de 2009

REGRAS PARA MELLORAR O USO DO "CORREO ELECTRONICO"

1. Mire todas as mensaxes dunha soa vez: se vai escudriñando os do seu xefe, os privados, os máis urxentes, os que pode borrar, etcétera, acabará repasando a lista de correos de entrada varias veces, coa conseguinte perda de tempo.

2. Agrúpeos en catro carpetas. Por exemplo, chámeas así:- Por facer- Debo- Débenme- Ler

3. Xogue ao primeiro toque: os correos electrónicos hai que abrilos o menor número de veces posible. Cando abra un:- Se é inútil, bórreo sen máis- Se ten información que poida serlle útil nalgún momento, póñao na carpeta Leer.- Se pode contestalos en menos de dous minutos, non o atrase nin o deixe para máis tarde. Fágao xa ou farao perder o tempo noutro momento. Se lle levase máis tempo, gárdeo en Debo- Se necesita que lle confirmen ou aproben algo, póñao no Me deben.

4. Procese as carpetas Por facer e Debo o antes posible. Non deixe que engorden. E utilice os seus anacos libres para xestionarLer (e borrar todo o que poida unha vez recolla a información pertinente).

5. Minimice o número de correos electrónicos que envía e recibe. Regra de ouro: cantos menos mande, menos chegaranlle.

6. Faga que a súa conta de correo traballe por vostede. Non se autoengane pensando que non ten tempo para aprender unhas cantas regras. En media hora pode aprender un par de cousas que lle aforrarán moito traballo.

7. Non viva pendente do correo. Míreo dous ou tres veces ao día como máximo.Estas regras foron elaboradas por José Miguel Bolívar, inspiradas na filosofía GTD (Getting Things Done), que trata de mellorar a produtividade en todos os ámbitos da vida mediante un método sinxelo e flexible.

No hay comentarios:

Publicar un comentario