miércoles, 17 de agosto de 2016

El organizador de una carrera de montaña agrede al concejal de Deportes de A Fonsagrada


  

lugo / la voz, 17 de agosto de 2016. Actualizado a las 05:00 h.
Estaba disconforme con los medios que aportó el Concello

«Non me esperaba algo así, estou sorprendido», así se manifestaba ayer Carlos López, concejal de Deportes de A Fonsagrada, que el pasado sábado tuvo que ser atendido en el HULA tras recibir varios golpes del organizador de una carrera de montaña, la Maratón do Norte, que se celebra en la parroquia de Piñeira. «Non estaba de acordo co lugar que lles ofrecemos para que durmisen os participantes, a Escola Fogar, dicía que parecía un campo de refuxiados, e cando lle quixen dar explicacións, abalanzouse sobre min e deume catro o seis puñetazos», relató el concejal.

MANUEL

El responsable de Deportes del Concello apuntó que la prueba deportiva coincidía con la celebración de la muestra folclórica, por lo que tenía otras instalaciones municipales ocupadas. «Trouxemos colchóns que nos cedeu San Antolín de Ibias, sábanas e mantas, non lles cobramos, son os mesmos servizos que outros anos», señala Carlos López. También apuntó que desde el Concello usaron una brigada para limpiar el recorrido, solicitaron todos los permisos a las comunidades de montes, Xunta y Subdelegación del Gobierno, aportaron mesas y vallas para la prueba y se les asignó mil euros para la organización.
«A concellería manexa un orzamento de 18.000 euros, temos os medios que temos, e demos o que tiñamos, e o organizador creo que non estaba de acordo, pero nunca pensei que actuase dese xeito».
El edil fonsagradino quiere desligar el acto violento de la asociación que organiza la prueba deportiva: «Na parroquia hai uns rapaces magníficos, con inquietudes e que queren facer cousas polo concello, e o que fixo esta persoa non ten nada que ver con eles».
El concejal, tras recibir los golpes, acudió al centro médico junto al técnico de Deportes, quien avisó al 062 y a la Policía Local. Luego fue trasladado al HULA para realizarle pruebas y le dieron dos puntos de sutura en el labio superior.
La Guardia Civil ya tomó declaración al agresor el mismo día de los hechos así como al agredido. Según manifestó el concejal, en la noche del mismo sábado recibió un mensaje al teléfono de su agresor pidiéndole disculpas. «É unha persoa con ideas boas e que quere facer desta maratón de montaña unha proba de referencia, pero non sei se por falta de participantes ou por celos con outras probas, estaba molesto con nós», señaló el concejal, quien insistió que desde el Concello se le dieron todas las facilidades que tienen a disposición.
Los organizadores condenan la agresión, pero piden la dimisión del edil
Los organizadores de la Maratón do Norte, el colectivo Mallinrio, emitieron ayer un comunicado en el que señalan: «Ningún tipo de violencia e xustificable de ningún modo, polo tanto non temos máis que lamentar e condear os feitos ocurridos, onde o concelleiro de Deportes do municipio foi agredido fisicamente polo organizador do Maratón do Norte despois de que este o empurrara previamente de forma reiterada. Evidentemente este feito inhabilita ao que ata agora era o responsable da evento deportivo para seguir exercendo dita responsablididade, polo cal deixa de selo de forma inmediata».
Señalan que no pretenden disculpar el acto violento del organizador del evento, pero consideran que el concejal ejerció «a violencia verbal e institucional» y recordaron que desde su concejalía no se respetaron las condiciones apalabradas. «Que outro motivo puido haber, ou cal  foi o criterio que seguiu o Concello para decidir que os convidados da asociación da vila tiñan dereito a durmir no confort das camas e das habitacións e os convidados da asociación da aldea debían durmir nunha sala con 40 colchóns no chan», en referencia a que los participantes en la muestra folclórica durmieron en camas y los de la deportiva, en el suelo, «nun barracón, polo que os corredores que pagaron a inscripción víronse estafados».
La asociación pide al alcalde la dimisión del edil. «De non atendida esta petición solicitamos que aos membros da oposición que propoñan a súa destitución no vindeiro pleno».


No hay comentarios:

Publicar un comentario